dimecres, 6 de maig del 2009

3. Seguiment i evolució de la Webquest



Un cop format el grup per a la realització de la WQ, pensaren qui devia ser el destinatari. Després d’un intercanvi d’opinions, vam decidir que seria una eina de treball i suport per al professorat . Hem volgut fer-ho des d’un plantejament ben contextualitzat i agradable. Hem procurat que qui visita la nostra WQ es senti atret i amb ganes d’explorar en el seu interior.
Amb ella ens endinsem en una reflexió sobre la pràctica educativa. El professorat té un pes important en la transmissió de valors i estereotips (currículum ocult) i per aquest motiu hem cregut indispensable treballar el respecte cap a la diversitat cultural, a través de la discussió, reflexió, debat, i de més recursos que dins ella hi trobareu.
Partir del treball en grup ha estat molt enriquidor. Cada una de nosaltres ha aportat el que podia oferir i entre les tres components hem desenvolupat una bona dinàmica que sense cap problema (a parts dels tècnics), ens ha portat a la creació de la WQ. Començarem amb un repartiment de tasques, desenvoluparem alguns apartats individualment, però cada membre participava activament en les aportacions de les companyes, així, de mica en mica, hem aconseguit l’enriquiment del treball.
A nivell personal ha suposat una ampliació de coneixements i estratègies molt ric. L’entorn WQ proporciona eines on line que ens ofereixen moltes possibilitats i a més, fa el treball molt més dinàmic i agradable.
Finalment, després dels entrebancs i de les dificultats, el resultat ha estat molt positiu. Us convido a visitar-la:
http://www.phpwebquest.org/catala/webquest/soporte_tabbed_w.php?id_actividad=3672&id_pagina=1

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada